Om ni bara visste…

Stackars matta trimmer.

Stackars matta trimmer.

 …hur många halvfärdiga blogginlägg jag har. Oändligt många.

Ett handlar om min störda resfeber som drabbar mig så fort jag ska åka någonstans. Är det rätt datum, har jag biljetten med mig, är passet giltigt, är jag på rätt flygplats, har jag ÖVERHUVUDTAGET bokat en resa?

Ett annat handlar om att jag nyligen var i Berlin. Där somnade jag på en sightseeing buss och såg inte så mycket av stan. Men i rättvisans namn ska sägas att jag hade stigit upp klockan fyra på morgonen. Så det var liksom lite slut på bränslet där vid två-tiden.

Sen har vi det senaste som handlar om hur jag idkade ivrigt trädgårdsarbete igår eftermiddag. Så pass ivrigt att jag gjorde helt slut på vår stackars trimmer när det var tre meter kvar att trimma utmed terassen.

One thought on “Om ni bara visste…

Kommentera

