Den inbillade sjuke

Idag var leverfläcken och jag på vårdcentralen och träffade Doktor Fritz.

Dr Fritz tog sig en titt och kunde ganska omgående konstatera att det inte var fråga om långt framskriden Malignt Melanom. Puh!

Däremot chockade han mig med att med en lätt tysk brytning fastslå att: 

-Det är inte någon fara med den där. Såna där små pigmentsamlingar är något som kommer med åren.

?!?!

Så det jag har på mitt högra lår är alltså inte tecken på en snar död utan ett ålderstecken (medelålderstecken)! Jamen jaha,  det var ju skönt att höra. Typ.

Så nu väntar jag bara på att fantomsmärtorna från min inbillade skelettcancer ska sluta.

2 thoughts on “Den inbillade sjuke

Kommentera

