Ungarna

Bruna ögon och rött hår har den jag älskar längst.

När jag mötte honom för första gången hade jag redan älskar honom länge.  Ändå fylldes jag av en kärlek så stor att jag inte trodde den skulle rymmas inom mig när jag höll honom för första gången.

Andra gången var jag orolig att jag inte skulle vara kapabel att känna samma stora, ovillkorliga kärlek till ytterligare en person.  Men så såg han på mig med sina stora blåbärsblå ögon och jag föll på nytt.

Tredje gången var jag aldrig orolig för då visste jag att hjärtat är töjbart, det har plats för fler.

Jag har älskat dem olika lång tid men jag har älskat dem utan förbehåll och med all min kraft.

4 thoughts on “Ungarna

    • Den Norska terroristens pappa ska ha lämnat familjen och sonen när han var 15 år plus att pappan sa i en TV-intervju, efter dåden, att han önskat att sonen borde ha tagit sitt liv.

Kommentera

